نمایه کلیدواژه ها

ا

  • احساس گرفتاری رابطه بین خودناتوان سازی و ترومای دوران کودکی با نقش واسطه ای احساس گرفتاری در دانشجویان تربیت بدنی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 76-93]
  • اختلالات اضطرابی اثربخشی درمان شناختی رفتاری مدرسه‌محور (کول کیدز) بر کنترل توجهی و سوگیری [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 62-75]
  • اختلالات اضطرابی اثربخشی درمان شناختی رفتاری مدرسه‌محور (کول کیدز) در کودکان مبتلا به اختلالات اضطرابی: پیامدهای بالینی و فراشناختی [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 66-79]
  • اختلال اضطراب فراگیر اثر مداخله آموزش تعادل انرژی و درمان شناختی رفتاری بر استرس ادراک شده، اختلال اضطراب فراگیر و شاخص توده بدن ورزشکاران ناشنوای استان سمنان [دوره 1، شماره 4، 1403، صفحه 1-15]
  • استرس ادراک شده اثر بخشی آموزش مدیریت استرس بر ادراک استرس و مهارت‌های مقابله‌ای والیبالیست‌ها [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 45-61]
  • استرس ادراک شده اثر مداخله آموزش تعادل انرژی و درمان شناختی رفتاری بر استرس ادراک شده، اختلال اضطراب فراگیر و شاخص توده بدن ورزشکاران ناشنوای استان سمنان [دوره 1، شماره 4، 1403، صفحه 1-15]
  • استرس شغلی تحلیل نقش نشاط معنوی در رابطه با استرس شغلی و عملکرد شغلی دبیران زن استان قم در برابر همه‌گیری بیماری کووید-19 [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 1-14]
  • اضطراب اجتماعی ارتباط طرح‌واره‌های ناسازگار اولیه با اضطراب اجتماعی و ذهن‌آگاهی ورزشی در دانشجویان استان قم [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 15-29]
  • اضطراب رقابتی ارتباط مرزهای روانی خانواده، اضطراب رقابتی و خودتنظیمی والدین با خودکارامدی ورزشی در ورزشکاران ورزش‌های انفرادی [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 27-39]
  • اضطراب رقابتی اثربخشی درمان مبتنی بر ذهن آگاهی بر اضطراب رقابتی ورزشکاران: فراتحلیل شواهد ایرانی 1396-1403 [دوره 1، شماره 4، 1403، صفحه 55-70]
  • اضطراب سلامتی تحلیل نقش سلامت روان در رابطه با اضطراب سلامتی و عملکرد ورزشی مربیان زن استان قم در برابر همه‌گیری بیماری کووید- 19 [دوره 1، شماره 3، 1403، صفحه 53-67]
  • افسردگی مقایسه افسردگی و شناخت‌های فاجعه‌بار در بین نوجوانان ورزشکار و غیرورزشکار [دوره 1، شماره 4، 1403، صفحه 30-40]

ب

  • بهزیستی روانشاختی طراحی الگوی دانش و شایستگی معلمان ورزش با بهزیستی روانشناختی دانش آموزان دختر ورزشکار مدارس مشهد [دوره 1، شماره 4، 1403، صفحه 41-54]

پ

  • پرخاشگری مقایسه سبک های مقابله، پرخاشگری و ذهن آگاهی در ورزشکاران رشته های رزمی با افراد عادی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 30-44]
  • پلسخ های روانی به آسیب ارتباط اشتیاق به فعالیت و هویت ورزشی با پاسخ های روانشناختی به آسیب در کاراته کاران نخبه [دوره 1، شماره 3، 1403، صفحه 28-39]

ت

  • تروما دوران کودکی رابطه بین خودناتوان سازی و ترومای دوران کودکی با نقش واسطه ای احساس گرفتاری در دانشجویان تربیت بدنی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 76-93]
  • تصویرسازی حرکتی رابطه بین ظرفیت حافظه کاری و توانایی تصویر سازی حرکتی بین افراد جوان و سالمند [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 15-26]
  • تصویرسازی ‌ذهنی رابطه بین ظرفیت حافظه کاری و توانایی تصویر سازی حرکتی بین افراد جوان و سالمند [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 15-26]
  • تعادل انرژی اثر مداخله آموزش تعادل انرژی و درمان شناختی رفتاری بر استرس ادراک شده، اختلال اضطراب فراگیر و شاخص توده بدن ورزشکاران ناشنوای استان سمنان [دوره 1، شماره 4، 1403، صفحه 1-15]
  • توجه اثربخشی درمان شناختی رفتاری مدرسه‌محور (کول کیدز) بر کنترل توجهی و سوگیری [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 62-75]

ج

  • جو انگیزشی طراحی الگوی جو انگیزشی مربیان با سرسختی ذهنی شناگران زن مشهد [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 52-65]

ح

  • حافظه‌کاری رابطه بین ظرفیت حافظه کاری و توانایی تصویر سازی حرکتی بین افراد جوان و سالمند [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 15-26]
  • حفظ ثبات بررسی تاثیر تمرینات مدیتیشن (آرام سازی) بر توانایی های شناختی و حفظ ثبات در سالمندان غیرفعال [دوره 1، شماره 3، 1403، صفحه 1-12]

خ

  • خلاقیت بررسی میزان موفقیت ورزشی کاراته کاران ایران با تاکید بر خلاقیت فردی [دوره 1، شماره 3، 1403، صفحه 68-80]
  • خودباوری بررسی میزان رابطه خودباوری با سرمایه روانشناختی در ورزشکاران دانش آموز در دوره کرونا [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 40-51]
  • خودتنظیمی ارتباط مرزهای روانی خانواده، اضطراب رقابتی و خودتنظیمی والدین با خودکارامدی ورزشی در ورزشکاران ورزش‌های انفرادی [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 27-39]
  • خودکارامدی ورزشی ارتباط مرزهای روانی خانواده، اضطراب رقابتی و خودتنظیمی والدین با خودکارامدی ورزشی در ورزشکاران ورزش‌های انفرادی [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 27-39]
  • خودناتوان سازی رابطه بین خودناتوان سازی و ترومای دوران کودکی با نقش واسطه ای احساس گرفتاری در دانشجویان تربیت بدنی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 76-93]

د

  • دانش طراحی الگوی دانش و شایستگی معلمان ورزش با بهزیستی روانشناختی دانش آموزان دختر ورزشکار مدارس مشهد [دوره 1، شماره 4، 1403، صفحه 41-54]
  • دانش آموز بررسی میزان رابطه خودباوری با سرمایه روانشناختی در ورزشکاران دانش آموز در دوره کرونا [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 40-51]
  • دانش آموز طراحی الگوی دانش و شایستگی معلمان ورزش با بهزیستی روانشناختی دانش آموزان دختر ورزشکار مدارس مشهد [دوره 1، شماره 4، 1403، صفحه 41-54]
  • دانشجویان ارتباط طرح‌واره‌های ناسازگار اولیه با اضطراب اجتماعی و ذهن‌آگاهی ورزشی در دانشجویان استان قم [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 15-29]
  • دانشجویان تربیت بدنی رابطه بین خودناتوان سازی و ترومای دوران کودکی با نقش واسطه ای احساس گرفتاری در دانشجویان تربیت بدنی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 76-93]
  • دبیران زن تحلیل نقش نشاط معنوی در رابطه با استرس شغلی و عملکرد شغلی دبیران زن استان قم در برابر همه‌گیری بیماری کووید-19 [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 1-14]
  • دختران آیا مهارت‌های ادراکی-حرکتی دختران 7- 8 ساله توانایی پیش‌بینی وضعیت اجتماعی- اقتصادی خانواده را دارند؟ [دوره 1، شماره 3، 1403، صفحه 40-52]
  • درمان شناختی رفتاری اثر مداخله آموزش تعادل انرژی و درمان شناختی رفتاری بر استرس ادراک شده، اختلال اضطراب فراگیر و شاخص توده بدن ورزشکاران ناشنوای استان سمنان [دوره 1، شماره 4، 1403، صفحه 1-15]
  • درمان شناختی رفتاری مدرسه‌محور اثربخشی درمان شناختی رفتاری مدرسه‌محور (کول کیدز) بر کنترل توجهی و سوگیری [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 62-75]
  • درمان شناختی رفتاری مدرسه‌محور اثربخشی درمان شناختی رفتاری مدرسه‌محور (کول کیدز) در کودکان مبتلا به اختلالات اضطرابی: پیامدهای بالینی و فراشناختی [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 66-79]

ذ

  • ذهن آگاهی مقایسه سبک های مقابله، پرخاشگری و ذهن آگاهی در ورزشکاران رشته های رزمی با افراد عادی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 30-44]
  • ذهن آگاهی اثربخشی درمان مبتنی بر ذهن آگاهی بر اضطراب رقابتی ورزشکاران: فراتحلیل شواهد ایرانی 1396-1403 [دوره 1، شماره 4، 1403، صفحه 55-70]
  • ذهن‌آگاهی ورزشی ارتباط طرح‌واره‌های ناسازگار اولیه با اضطراب اجتماعی و ذهن‌آگاهی ورزشی در دانشجویان استان قم [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 15-29]

ز

  • زندانیان ارتباط ورزش گروهی با سلامت روان و شکل گیری شخصیت زندانیان دردوران بیماری کووید-19 [دوره 1، شماره 4، 1403، صفحه 16-29]

س

  • سازگار ارتباط اشتیاق به فعالیت و هویت ورزشی با پاسخ های روانشناختی به آسیب در کاراته کاران نخبه [دوره 1، شماره 3، 1403، صفحه 28-39]
  • سالمند رابطه بین ظرفیت حافظه کاری و توانایی تصویر سازی حرکتی بین افراد جوان و سالمند [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 15-26]
  • سالمندان بررسی تاثیر تمرینات مدیتیشن (آرام سازی) بر توانایی های شناختی و حفظ ثبات در سالمندان غیرفعال [دوره 1، شماره 3، 1403، صفحه 1-12]
  • سبک های مقابله مقایسه سبک های مقابله، پرخاشگری و ذهن آگاهی در ورزشکاران رشته های رزمی با افراد عادی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 30-44]
  • سرسختی ذهنی بررسی اثر سرسختی ذهنی بر عملکرد ورزشی بازیکنان والیبال شهرستان اردکان [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 1-14]
  • سرسختی ذهنی طراحی الگوی جو انگیزشی مربیان با سرسختی ذهنی شناگران زن مشهد [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 52-65]
  • سرمایه روانشناختی بررسی میزان رابطه خودباوری با سرمایه روانشناختی در ورزشکاران دانش آموز در دوره کرونا [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 40-51]
  • سطح موفقیت ورزشی بررسی میزان موفقیت ورزشی کاراته کاران ایران با تاکید بر خلاقیت فردی [دوره 1، شماره 3، 1403، صفحه 68-80]
  • سلامت روان تحلیل نقش سلامت روان در رابطه با اضطراب سلامتی و عملکرد ورزشی مربیان زن استان قم در برابر همه‌گیری بیماری کووید- 19 [دوره 1، شماره 3، 1403، صفحه 53-67]
  • سلامت روان ارتباط ورزش گروهی با سلامت روان و شکل گیری شخصیت زندانیان دردوران بیماری کووید-19 [دوره 1، شماره 4، 1403، صفحه 16-29]
  • سن شروع ورزش بررسی میزان موفقیت ورزشی کاراته کاران ایران با تاکید بر خلاقیت فردی [دوره 1، شماره 3، 1403، صفحه 68-80]
  • سوگیری توجه اثربخشی درمان شناختی رفتاری مدرسه‌محور (کول کیدز) بر کنترل توجهی و سوگیری [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 62-75]

ش

  • شاخص توده بدن اثر مداخله آموزش تعادل انرژی و درمان شناختی رفتاری بر استرس ادراک شده، اختلال اضطراب فراگیر و شاخص توده بدن ورزشکاران ناشنوای استان سمنان [دوره 1، شماره 4، 1403، صفحه 1-15]
  • شایستگی طراحی الگوی دانش و شایستگی معلمان ورزش با بهزیستی روانشناختی دانش آموزان دختر ورزشکار مدارس مشهد [دوره 1، شماره 4، 1403، صفحه 41-54]
  • شکل‌گیری شخصیت ارتباط ورزش گروهی با سلامت روان و شکل گیری شخصیت زندانیان دردوران بیماری کووید-19 [دوره 1، شماره 4، 1403، صفحه 16-29]
  • شنا طراحی الگوی جو انگیزشی مربیان با سرسختی ذهنی شناگران زن مشهد [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 52-65]
  • شناخت‌های فاجعه‌بار مقایسه افسردگی و شناخت‌های فاجعه‌بار در بین نوجوانان ورزشکار و غیرورزشکار [دوره 1، شماره 4، 1403، صفحه 30-40]
  • شناختی بررسی تاثیر تمرینات مدیتیشن (آرام سازی) بر توانایی های شناختی و حفظ ثبات در سالمندان غیرفعال [دوره 1، شماره 3، 1403، صفحه 1-12]
  • شور و اشتیاق ارتباط اشتیاق به فعالیت و هویت ورزشی با پاسخ های روانشناختی به آسیب در کاراته کاران نخبه [دوره 1، شماره 3، 1403، صفحه 28-39]

ط

  • طرح‌واره‌های ناسازگار اولیه ارتباط طرح‌واره‌های ناسازگار اولیه با اضطراب اجتماعی و ذهن‌آگاهی ورزشی در دانشجویان استان قم [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 15-29]

ع

  • عملکرد بازیکنان بررسی اثر سرسختی ذهنی بر عملکرد ورزشی بازیکنان والیبال شهرستان اردکان [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 1-14]
  • عملکرد شغلی تحلیل نقش نشاط معنوی در رابطه با استرس شغلی و عملکرد شغلی دبیران زن استان قم در برابر همه‌گیری بیماری کووید-19 [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 1-14]
  • عملکرد ورزشی تحلیل نقش سلامت روان در رابطه با اضطراب سلامتی و عملکرد ورزشی مربیان زن استان قم در برابر همه‌گیری بیماری کووید- 19 [دوره 1، شماره 3، 1403، صفحه 53-67]

غ

  • غیرفعال بررسی تاثیر تمرینات مدیتیشن (آرام سازی) بر توانایی های شناختی و حفظ ثبات در سالمندان غیرفعال [دوره 1، شماره 3، 1403، صفحه 1-12]

ف

  • فراتحلیل اثربخشی درمان مبتنی بر ذهن آگاهی بر اضطراب رقابتی ورزشکاران: فراتحلیل شواهد ایرانی 1396-1403 [دوره 1، شماره 4، 1403، صفحه 55-70]
  • فراشناخت اثربخشی درمان شناختی رفتاری مدرسه‌محور (کول کیدز) در کودکان مبتلا به اختلالات اضطرابی: پیامدهای بالینی و فراشناختی [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 66-79]

ک

  • کاراته بررسی میزان موفقیت ورزشی کاراته کاران ایران با تاکید بر خلاقیت فردی [دوره 1، شماره 3، 1403، صفحه 68-80]
  • کرونا بررسی میزان رابطه خودباوری با سرمایه روانشناختی در ورزشکاران دانش آموز در دوره کرونا [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 40-51]
  • کنترل توجهی اثربخشی درمان شناختی رفتاری مدرسه‌محور (کول کیدز) بر کنترل توجهی و سوگیری [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 62-75]
  • کودکان تأثیر بازی‌های رایانه‌ای مبتنی بر هوش مصنوعی بر مهارت‌های حرکتی درشت کودکان دارای اختلال حرکت [دوره 1، شماره 4، 1403، صفحه 71-84]
  • کووید-19 تحلیل نقش نشاط معنوی در رابطه با استرس شغلی و عملکرد شغلی دبیران زن استان قم در برابر همه‌گیری بیماری کووید-19 [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 1-14]
  • کووید-19 تحلیل نقش سلامت روان در رابطه با اضطراب سلامتی و عملکرد ورزشی مربیان زن استان قم در برابر همه‌گیری بیماری کووید- 19 [دوره 1، شماره 3، 1403، صفحه 53-67]
  • کووید19 ارتباط ورزش گروهی با سلامت روان و شکل گیری شخصیت زندانیان دردوران بیماری کووید-19 [دوره 1، شماره 4، 1403، صفحه 16-29]

م

  • مدرسه طراحی الگوی دانش و شایستگی معلمان ورزش با بهزیستی روانشناختی دانش آموزان دختر ورزشکار مدارس مشهد [دوره 1، شماره 4، 1403، صفحه 41-54]
  • مدیتیشن بررسی تاثیر تمرینات مدیتیشن (آرام سازی) بر توانایی های شناختی و حفظ ثبات در سالمندان غیرفعال [دوره 1، شماره 3، 1403، صفحه 1-12]
  • مدیریت استرس مبتنی بر درمان شناختی- رفتاری اثر بخشی آموزش مدیریت استرس بر ادراک استرس و مهارت‌های مقابله‌ای والیبالیست‌ها [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 45-61]
  • مربیان زن تحلیل نقش سلامت روان در رابطه با اضطراب سلامتی و عملکرد ورزشی مربیان زن استان قم در برابر همه‌گیری بیماری کووید- 19 [دوره 1، شماره 3، 1403، صفحه 53-67]
  • مرزهای روانی خانواده ارتباط مرزهای روانی خانواده، اضطراب رقابتی و خودتنظیمی والدین با خودکارامدی ورزشی در ورزشکاران ورزش‌های انفرادی [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 27-39]
  • مشارکت اولیه در ورزش بررسی میزان موفقیت ورزشی کاراته کاران ایران با تاکید بر خلاقیت فردی [دوره 1، شماره 3، 1403، صفحه 68-80]
  • مهارت ادراکی-حرکتی آیا مهارت‌های ادراکی-حرکتی دختران 7- 8 ساله توانایی پیش‌بینی وضعیت اجتماعی- اقتصادی خانواده را دارند؟ [دوره 1، شماره 3، 1403، صفحه 40-52]
  • مهارت حرکتی آیا مهارت‌های ادراکی-حرکتی دختران 7- 8 ساله توانایی پیش‌بینی وضعیت اجتماعی- اقتصادی خانواده را دارند؟ [دوره 1، شماره 3، 1403، صفحه 40-52]
  • مهارت حرکتی تأثیر بازی‌های رایانه‌ای مبتنی بر هوش مصنوعی بر مهارت‌های حرکتی درشت کودکان دارای اختلال حرکت [دوره 1، شماره 4، 1403، صفحه 71-84]
  • مهارت های ارتباطی بررسی ارتباط هوش سیاسی و هوش معنوی با مهارت های ارتباطی [دوره 1، شماره 3، 1403، صفحه 13-27]
  • مهارت‌های مقابله‌ای اثر بخشی آموزش مدیریت استرس بر ادراک استرس و مهارت‌های مقابله‌ای والیبالیست‌ها [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 45-61]

ن

  • نشاط معنوی تحلیل نقش نشاط معنوی در رابطه با استرس شغلی و عملکرد شغلی دبیران زن استان قم در برابر همه‌گیری بیماری کووید-19 [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 1-14]
  • نگرانی اثربخشی درمان شناختی رفتاری مدرسه‌محور (کول کیدز) در کودکان مبتلا به اختلالات اضطرابی: پیامدهای بالینی و فراشناختی [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 66-79]

و

  • والیبال بررسی اثر سرسختی ذهنی بر عملکرد ورزشی بازیکنان والیبال شهرستان اردکان [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 1-14]
  • ورزش طراحی الگوی جو انگیزشی مربیان با سرسختی ذهنی شناگران زن مشهد [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 52-65]
  • ورزشکار اثر بخشی آموزش مدیریت استرس بر ادراک استرس و مهارت‌های مقابله‌ای والیبالیست‌ها [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 45-61]
  • ورزشکار بررسی میزان رابطه خودباوری با سرمایه روانشناختی در ورزشکاران دانش آموز در دوره کرونا [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 40-51]
  • ورزشکار مقایسه افسردگی و شناخت‌های فاجعه‌بار در بین نوجوانان ورزشکار و غیرورزشکار [دوره 1، شماره 4، 1403، صفحه 30-40]
  • ورزشکاران اثربخشی درمان مبتنی بر ذهن آگاهی بر اضطراب رقابتی ورزشکاران: فراتحلیل شواهد ایرانی 1396-1403 [دوره 1، شماره 4، 1403، صفحه 55-70]
  • ورزشکاران رشته های رزمی مقایسه سبک های مقابله، پرخاشگری و ذهن آگاهی در ورزشکاران رشته های رزمی با افراد عادی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 30-44]
  • ورزشکاران ورزش‌های انفرادی ارتباط مرزهای روانی خانواده، اضطراب رقابتی و خودتنظیمی والدین با خودکارامدی ورزشی در ورزشکاران ورزش‌های انفرادی [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 27-39]
  • ورزش گروهی ارتباط ورزش گروهی با سلامت روان و شکل گیری شخصیت زندانیان دردوران بیماری کووید-19 [دوره 1، شماره 4، 1403، صفحه 16-29]
  • وسواس ارتباط اشتیاق به فعالیت و هویت ورزشی با پاسخ های روانشناختی به آسیب در کاراته کاران نخبه [دوره 1، شماره 3، 1403، صفحه 28-39]
  • وضعیت اجتماعی-اقتصادی آیا مهارت‌های ادراکی-حرکتی دختران 7- 8 ساله توانایی پیش‌بینی وضعیت اجتماعی- اقتصادی خانواده را دارند؟ [دوره 1، شماره 3، 1403، صفحه 40-52]

ه

  • هوش سیاسی بررسی ارتباط هوش سیاسی و هوش معنوی با مهارت های ارتباطی [دوره 1، شماره 3، 1403، صفحه 13-27]
  • هوش مصنوعی تأثیر بازی‌های رایانه‌ای مبتنی بر هوش مصنوعی بر مهارت‌های حرکتی درشت کودکان دارای اختلال حرکت [دوره 1، شماره 4، 1403، صفحه 71-84]
  • هوش معنوی بررسی ارتباط هوش سیاسی و هوش معنوی با مهارت های ارتباطی [دوره 1، شماره 3، 1403، صفحه 13-27]
  • هویت ورزشی ارتباط اشتیاق به فعالیت و هویت ورزشی با پاسخ های روانشناختی به آسیب در کاراته کاران نخبه [دوره 1، شماره 3، 1403، صفحه 28-39]